Buletin Universiti (Bagi Maklumat Terdahulu Sila Rujuk Arkib Buletin)

Sila ke Sistem eHebahan untuk permohonan baru dan rujuk Garis Panduan sebelum mengemukakan permohonan
   
Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Penjanaan UKM (JANA@UKM) 2025 (26/06/2025 )
Berita Takziah - Fakulti Teknologi dan Sains Maklumat (26/06/2025 )
Pertandingan Mencipta Logo UKM ISN-SDG (26/06/2025 )
Notis Pemakluman Penutupan Sementara 1 Lorong Jalan Keluar Pintu Utama UKM Bagi Kerja Pemasangan Tiang Besi Pada 28 & 29 Jun 2025 (26/06/2025 )
Pemakluman Gangguan Talian Telefon Pusat Jaminan Kualiti (KUALITI-UKM) (26/06/2025 )
Tazkirah Bulanan Pusat Islam Kampus Kuala Lumpur 2025 (Jun) (26/06/2025 )
Notis Pengoperasian Pintu Keluar Masuk Sepanjang Cuti Sempena Sambutan Awal Muharram (26/06/2025 )
Program Sijil Profesional Penjaminan Kualiti Program Pengajian Dan Perkhidmatan Siri 4/2025 (26/06/2025 )
Bicara UIO Siri 3/2025: "Integriti Dalam Penilaian Kakitangan: Strategi Mengelakkan Diskriminasi Dan Pilih Kasih" (26/06/2025 )
Siri Wacana KITA Bil.2/2025 - Prof. Haoqun GONG (25/06/2025 )
Bengkel DIY Losen Badan & Krim Muka 2025 Fakulti Farmasi (25/06/2025 )
Notis Gangguan Perkhidmatan ICT (25/06/2025 )
Penutupan Ruang Solat Aras 2 Masjid UKM Bagi Naik Taraf Siling Masjid (25/06/2025 )
Jemputan Ke Brain Reclaim Talk Series 1 (25/06/2025 )
Notis Pemakluman Penutupan Sementara 1 Lorong Jalan Masuk Di Pintu Utama UKM Bagi Kerja-Kerja Konkrit Pada 25 Jun 2025 (25/06/2025 )
Mula/ Taksir semula/ Tambah Potongan Zakat Pendapatan melalui skim potongan gaji (Kempen Bulan Julai 2025) Bagi KGT April (24/06/2025 )
Sesi Perkongsian Program ERASMUS (24/06/2025 )
Sedekah Secara Potongan Gaji Kepada Pusat Islam UKM (Kempen Bulan Julai 2025) (24/06/2025 )
Podcast Awal Muharram (24/06/2025 )
Info Integriti (Edisi Ombudsman) Siri 4/2025: "Integriti Bekerja: Bukan Sekadar Terima Gaji Tapi Memberi Nilai Kepada Organisasi" (24/06/2025 )
Integriti dan Kesihatan Mental di Tempat Kerja : Tonggak Produktiviti Orgnisasi (24/06/2025 )
Bicara UIO Siri 3/2025: "Integriti Dalam Penilaian Kakitangan: Strategi Mengelakkan Diskriminasi Dan Pilih Kasih" (24/06/2025 )
Maklum Balas Kepuasan Pelanggan Terhadap Pusat Hal Ehwal Pelajar (HEP-UKM) (24/06/2025 )
Bengkel Personaliti Grooming & Kemahiran Komunikasi (23/06/2025 )
Perakuan Akreditasi Pengakreditan Pembelajaran Berasakan Pengalaman Terdahulu Untuk Tujuan Akses (Accreditation Of Prior Experiential Learning For Access, APEL.A) (23/06/2025 )
Jemputan Ke Bengkel Kecelaruan Pemprosesan Auditori Dengan Tema Memperkasa Penilaian Dan Pengurusan Kecelaruan Pemprosesan Auditori Melalui Kolaborasi Interdisiplin (23/06/2025 )
Jualan Produk Taman Botani Bangi (Jun 2025) (23/06/2025 )
Iklan Jawatan Kosong Bagi Program International Nuclear Science Olympiad (INSO) 2025 Di Pusat Permata@Pintar Negara (23/06/2025 )
Program Sijil Profesional Penjaminan Kualiti Program Pengajian Dan Perkhidmatan Siri 4/2025 (23/06/2025 )
Iklan Jawatan Kosong Pusat PERMATA@Pintar Negara UKM (23/06/2025 )
Jemputan Ke Persidangan Antarabangsa ICEMEN 2025 (23/06/2025 )
Jemputan Ke Brain Reclaim Talk Series 1 (23/06/2025 )
Pertandingan Mencipta Logo UKM ISN-SDG (23/06/2025 )
Berita Takziah - Unit Makmal Pelbagai Guna FPER (23/06/2025 )
Berita Takziah – Fakulti Ekonomi dan Pengurusan (FEP) (23/06/2025 )
Jemputan Penyertaan Webinar JTMP Siri 2/2025 - Risiko Kemalangan Makmal (23/06/2025 )
Sesi Perkongsian Geran TUBITAK-MSE Might Grand Challenge (23/06/2025 )
Tahniah untuk Kontijen UKM di "19th Postgraduate Forum on Health Systems & Policies: Policy and Action for Sustainable Health" (23/06/2025 )
Jemputan Penyertaan Ke Program Pengukuhan Pasukan Anjuran Persatuan Setiausaha UKM (23/06/2025 )
Kelas BollyBhangra (20/06/2025 )
Notis Pemakluman Penutupan Sementara 1 Lorong Jalan Keluar Pintu Utama UKM Bagi Kerja-Kerja Konkrit Pada 21 Jun 2025 (20/06/2025 )
Program Kembara Sihat 4.0 (20/06/2025 )
Jualan Produk Taman Botani Bangi (Jun 2025) (20/06/2025 )
Berita Takziah – Pusat Islam, Kampus Kuala Lumpur (20/06/2025 )
Sembang Solusi - Laju, Licik & Lalai – Mampukah Kita Sampai ke Destinasi dengan Selamat? (20/06/2025 )
Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Penjanaan UKM (JANA@UKM) 2025

Dimaklumkan bahawa Pusat Pengurusan Penjanaan UKM (JANA@UKM) sedang menjalankan soal selidik kajian kepuasan pelanggan bagi mendapatkan maklum balas daripada semua pihak berkepentingan terhadap perkhidmatan dan aktiviti kami.

Maklum balas ini akan digunakan untuk tujuan meningkatkan prestasi dan penambahbaikan kualiti perkhidmatan kami pada masa akan datang.

Semua warga UKM dijemput untuk memberikan maklum balas terhadap soal selidik kajian kepuasan pelanggan kami seperti di pautan di bawah (sila klik URL)




Url : https://forms.gle/xtk6cN8wfXktsEAq8
Lampiran
System.Byte[] QR SOAL SELIDIK KAJIAN KEPUASAN JANA@UKM .pdf

  Arkib Buletin Universiti  
Portal Berita UKM Pentadbiran Pekeliling Peluang
Pekerjaan
Penyelidikan Persidangan Syarahan Kursus/ Taklimat/ Latihan
Mesyuarat
Jemputan Lawatan
Pameran

Pelantikan Kenaikan
Pangkat
Kejayaan Takziah
Keagamaan
Kebudayaan
Kesihatan
Sukan

Khidmat Masyarakat Persatuan/ Kelab/ Koperasi Aktiviti Pelajar Keselamatan
ARKIB TAHUNAN